במידה ואתם בחיפוש אחר נכס, יש לעשות צעדים באופן שקול. החשיבות של עורך דין שיבדוק את העסקה היא במעלה הראשונה. יש לשים לב ולא לעמוד  בלחצים אם מהמתווך או מהמוכר שיש אנשים רבים שמעוניינים בנכס, כי אם לתת את הפרטים של הנכס למי שמומחה בדיני מקרקעין והכוונה היא אל עורך דין נדל”ן ומקרקעין. עוה”ד אסף שובלי מייסד המשרד, יבדוק את העסקה לעומק, יאמר לכם מה גובה המיסים שיש לשלם או אפילו יאמר לכם חד וחלק שלא לבצע את העסקה.

טיפים מעו”ד מקרקעין וותיק

ישנם רבים, אשר אינם מודעים לעובדה, כי לפי חוק המקרקעין תשכ”ט 1969, ההתחייבות לביצוע של עסקת מקרקעין, כרוכה במסמך בכתב ולכן, מומלץ שלא לחתום על זיכרון דברים, כי אם על החוזה בלבד, לאחר שנתתם בידי עורך דין נדל”ן ומקרקעין, את המסמכים הדרושים, על מנת שיבדוק ויאשר את העסקה.  הסיבה היא, כי חתימה על זיכרון דברים, מצמצמת את נושא המשא ומתן לגבי תנאי חוזה המכר וקושרת אתכם מבחינה חוזית. עוד סיבה מהותית שלא לחתום על זיכרון דברים, היא שחתימה על מסמך מחייב זה, פוגעת בזכויות מהותיות חשובות וכן, אותו יום שחותמים על זיכרון דברים, הוא זה שיקבע בנוגע למס רכישה.

שמירה על האינטרסים והזכויות שלכם באמצעות עו”ד הבקיא בדיני מקרקעין

לא ניתן להגן על הזכויות והאינטרסים שלכם, ללא ליווי של עו”ד מקרקעין. יש למצוא עו”ד וותיק ובקיא בתחום, כזה שיש עליו המלצות מאנשים שאתם מכירים והיו שבעי רצון משירותיו של עורך דין נדל”ן ומקרקעין. עו”ד מקרקעין, הוא איש מקצוע אמין, אשר יעשה ככל שביכולתו לבדוק היטב את הנכס, על מנת לוודא כי ניתן יהיה לרכוש אותו וכי אין לו עיקולים או שעבודים.

תשלום של יתרת המשכנתא מהנכס או גרירת משכנתא?

אחת השאלות שיש לשאול את עוה”ד לדיני מקרקעין היא, האם לקזז את המשכנתא מהנכס או שאולי תנאי המשכנתא טובים והמוכר יוכל לגרור את המשכנתא? בכל שאלה כזו ייעוץ של אסף שובלי עורך דין נדל”ן ומקרקעין, יכול לסייע למוכר בדבר החלטה שקולה ונכונה.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment