דיני המקרקעין,  עוסקים בתחום המשפטיים של נכסי דלא ניידי, כאשר תחום זה כולל דינים בנושא כגון: רכישת נכסים, מכירת נכסים, פינוי ובינוי, צווי הריסה, השכרת נכסים, בנייה ומיסוי ועוד. אם אתם שוקלים לרכוש נכס בהרצלייה, מומלץ כי תסתייעו בשירותיו של עורך דין מקרקעין בהרצלייה, כך שהוא יוכל לבדוק לעומק לגבי רישום הנכס, מצבו, חובות, שעבוד לבנק למשכנתאות ועוד.                                                                                    

ניסוח ועריכת חוזים

עו”ד מקרקעין מומחה בניסוח ועריכת חוזי מכר, שכירות, כך שעל מנת לערוך חוזה מכר של נכס מקרקעין, יש לדאוג, כי מצד הקונה ומצד המוכר יהיה עורך דין מטעמו ואת החוזה שערך עורך דין מקרקעין בהרצלייה, יעבור לעורך דין של הצד השני, על מנת שיאשר את החוזה, או ישקול להוסיף או לגרוע ממנו סעיפים. אסף שובלי עו”ד מקרקעין, מגן על הזכויות של לקוחותיו ועל האינטרסים שלהם. מדובר על העסקה המשמעותית והיקרה ביותר בחייו של אדם  ולכן, מעורבותו של עורך דין מקרקעין נחוצה ומכרעת בעסקה זו.

ייצוג בתביעות מול קבלנים ומוכרים

עורך דין מקרקעין, אינו עוסק רק בתחום החוזים ובדיקת נכסים לפני רכישה, כי אם גם בבעיות של תביעות נגד קבלנים. יש להתייעץ לפני תביעה עם עורך דין מקרקעין בהרצלייה, או בכל עיר אחרת, כאשר ישנן בעיות שונות כמו ייצוג של לקוחות בנושאים כגון חריגות בנייה, פינוי בינוי, תמ”א 38 ,תביעות בגין הפרת חוזה ועוד. גם כאשר יש לקבל היתרי בניה, יש להיעזר עם עו”ד מקרקעין, כאשר הוא ייצג את לקוחותיו בפני הרשויות כגון רשויות מקומיות ומול רשויות רישום המקרקעין. עו”ד מקצועי בדיני מקרקעין, ילווה אתכם מתחילת העסקה ועד לסופה.

התמחות  של עו”ד מקרקעין גם בתחום המיסוי על  הנכס

כמו בכל מכירה או רכישה של נכס, ישנם מיסים שיש לשלם. זו הסיבה כי על כל אחד לפני עסקת מקרקעין, לדעת מה סכום המיסוי וכל ההוצאות מסביב, כאשר מתחילים בהליך של מכירה או רכישת נכס מקרקעין.יש להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בהרצלייה, כך שיוכל להעריך לכם בדיוק מה סכום המיסים שעליכם לשלם, או אפילו הוא יוכל להפחית מהסכום, לפי נתוני הלקוח או הנכס.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment