הרכישה הגדולה בחיי כל אדם היא רכישת נדל”ן. זו הסיבה כי יש להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כמו עורך דין העוסק בדיני מקרקעין, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם עסקת נדל”ן בטוחה ושקט לשנים רבות. פנייה מקדימה אל עורך דין נדל”ן ומקרקעין שווה כל שקל, היות ולא רק שתבצעו עסקת מקרקעין מוצלחת, כי אם תוכלו לחסוך בהוצאות על מיסוי מקרקעין, כאשר ערך הדין מכיר היטב את כל ההיבטים של תשלומי מס ויוכל לסייע לכם להפחית בהוצאות על תשלום המיסים.

באילו תחומים נוספים עוסק עורך דין מקרקעין ונדל”ן?

יש לדעת, כי ישנם עורכי דן מקרקעין, אשר עוסקים בתת תחומים נוספים הקשורים לעסקאות מקרקעין, כגון ליווי וייצוג חברות הרוכשות נכסים מסחריים, קבוצות רכישה, תמ”א 38, עסקאות התחדשות עירונית ועסקאות קומבינציה. גם ירושות נדל”ן הינו תחום נוסף שעוסק בו עורך דין נדל”ן ומקרקעין. כאשר אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של עו”ד העוסק במקרקעין, מומלץ כי עוה”ד, יהיה בקיא במגוון תחומים הקשורים לנדל”ן, כמו טיפול בליקויי בניה,חוזי שכירות, ליטיגציה והסכמי שיתוף.

גם בתביעות מקרקעין, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין נדל”ן ומקרקעין, אשר כבר הוכיח את הצלחותיו בזכויות בבתי המשפט בנושא זה. גם בפינוי מושכר, יש לשכור את שירותיו של עו”ד המומחה במקרקעין, על מנת שניתן יהיה לפנות את המושכר כדין. הכרת תחום המקרקעין על בוריו, מאפשר למשרד עורכי הדין שובלי ושות’ לנסח באופן משפטי ומקצועי חוזי מכר לפי מאפייני העסקה. למשל דירה שמוכר קבלן אשר טרם נמסרה לרוכש ושעדיין לא התקבל טופס 4 או שטרם לא נרשמו הזכויות לבעלות על הדירה ועל שם הרוכש, כי אם רק נרשמה הערת אזהרה.

עסקה זו, חייבת התייחסות שונה מאשר עסקת רכישת דירה מיד שנייה. זו הסיבה, כי רק עורך דין נדל”ן ומקרקעין הבקיא שנים בתחום, יוכל לנסח חוזה מכר אשר יגדיר ויתחם את הזכויות והחובות וכן, התנאים בחוזה שיהיו מתאימים לשני הצדדים.

משרד עורכי דין מקרקעין המאגד את כל תחומי הנדל”ן תחת קורת גג אחת

על מנת שתהיו בטוחים בבחירה הנכונה של משרד עורכי דין מקרקעין, מומלץ לפנות אל משרד מוכר שהוא בעל שם ומוניטין. משרד עורכי דין שובלי ושות’ הינו משרד בוטיק הנחשב לאחד מן המשרדים המובילים בתחום הנדל”ן. המשרד הוקם בשנת 2008, על מנת להעניק ללקוחות שירותים משפטיים מהשורה הראשונה באופן יסודי ומקצועי. עוסק גם בתחומי המשפט האזרחי המסחרי והנדל”ן. המשרד מייצג אנשים מהמגזר העסקי והפרטי, עוסק בעסקאות מקרקעין עבור לקוחות פרטיים, יזמים, קבלנים, קבוצות רכישה ומשקיעים.

מזכר זה הינו מידע כללי בלבד, הוא אינו חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי אין להסתמך עליו ואין בו כדי להחליף ייעוץ משפטי פרטני.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment