ישנם סוגים רבים של עורכי דין, כאשר התמחותם היא בנושאים רבים. למשל עורכי דין אשר מתמחים בתחום המיסוי. ישנם עורכי דין שהם גם רואי חשבון וגם עורכי דין אשר עשויים לתת לכם מענה מדויק לגבי גובה המס בעסקאות נדל”ן, אם לאדם הפרטי או לחברות, ייעוץ לגבי תשלומי מס הכנסה, ירושות, הון שמנוהל בחו”ל ועוד. אם יש לכם סוגיה כזאת יש להתייעץ עם עורך דין מיסים כפר סבא, כך שתוכלו לדעת כיצד תתנהלו בהמשך ואם ניתן להפחית מיסים ואם כן אז באיזה אופן.

הרבה טעויות בוצעו בקרב אנשים רבים אשר עלו להם ביוקר רב. טעויות מסוג זה, עשויות גם להטיל עונשים כבדים ולו רק מחוסר ידע. כאשר אדם נחקר ברשות המיסים, בהרבה מקרים, חקירה זו, אף עשויה להוביל למעצר בפועל. זו הסיבה כי כבר בשלב מוקדם, עליכם להתייעץ עם עורך דין מיסים כפר סבא, על מנת להימנע מטעויות עתידיות. אנשים שקולים יפנו לקבלת ייעוץ, היות וייעוץ זה של עו”ד המתמחה בתחום המיסוי אכן שווה כל שקל.

עורך דין מיסים – לחברות שמעוניינות להתנהל נכון

כל חברה ו/או גוף אשר מעוניין להתנהל נכון, ולכלכל את צעדיו הכלכליים ביחס לעסקת נדל”ן יתייעץ עם משרד עו”ד המתמחה במיסים. התנהלות אשר אינה מקצועית ביחס לדיווחים לרשויות המס השונות בעסקאות מקרקעין עלולה לגרום לנזק כלכלי רב ואף במקרים מסוימים לדין פלילי.  בכדי להימנע ממצבים אלה ישנו צורך הכרחי להיות מלווה ע”י עורך דין מיסים כפר סבא. יש לדעת כי עו”ד העוסק בנושא של מיסים אינו מיועד רק לייצוג משפטי, כי אם לייעוץ אשר ימנע מגרימת טעויות.

לבחור נכון משרד עורכי דין למיסים 

בישראל ישנם המון משרדי עורכי דין, אשר כל משרד מתמחה בתחומים שונים. אם הנכם מעוניינים למצוא עו”ד המתמחה בנושא של מיסים, משרד עורכי דין שובלי ושות’ הינו משרד בוטיק איכותי אשר הוקם בשנת 2008 על מנת שהמשרד יוכל להעניק שירותים משפטיים באופן יסודי הן בתחומי המשפט האזרחי, המסחרי והנדל”ן. הלקוחות מקבלים יחס אישי וכן, תפיסה ייחודית ופתרונות הולמים לכל סוגיה מורכבת, מה שמייחד את המשרד וגורם לו להיות לבין המובילים בתחומו. המשרד עוסק בליווי, ייצוג משפטי וניהול תיקים ועסקאות שנחשבות למורכבות בתחום הנדל”ן.

המשרד  מעניק שירותים חשובים כגון עורך דין מיסים כפר סבא, מה שיקל בחישוב של כדאיות עסקת המקרקעין וכן, ניתן יהיה להתכונן מראש לגבי תשלום מיסי המקרקעין שיוטלו, אם על הקונה או אם על המוכר. המשרד מייצג לקוחות פרטים ולקוחות עסקיים, חברות ציבוריות , בנקים, יזמים, קבלנים ועוד.

מזכר זה הינו מידע כללי בלבד, הוא אינו חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי אין להסתמך עליו ואין בו כדי להחליף ייעוץ משפטי פרטני.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment