דיני המקרקעין, מהווים תחום משפטי בעל היקף רב שעוסק בכל מיני סוגיות הקשורות לענף הנדל”ן. תחום דיני המקרקעין והנדל”ן מעוגן במספר חוקים אשר מונהגים בישראל אשר כוללים את חוק המקרקעין (התשכ”ט 1969) בחוק המקרקעין, מוזכרים גם חוקי התכנון והבניה התשכ”ה 1965 וכן, חוק מכר הדירות התשל”ה 1974, כאשר מטרת חוק זה הינו הקנייה של זכויות של רוכשי דירות. אם אתם מעוניינים לרכוש נכס בעיר כפר סבא, מומלץ למצוא עורך דין כפר סבא, אשר מתמחה בכל נושאי המקרקעין הקשורים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי-מסחרי.                                                                                         

מדוע עדיף לקבל המלצות על עורך דין כפר סבא?

זו שאלה טובה, היות וכל עורכי הדין העוסקים במקרקעין, לבטח יציעו שירותים דומים. העניין הוא שמי שיש לו משרד עורך דין כפר סבא, מכיר היטב את המוסדות הקשורים למקרקעין, כגון וועדת התכנון והבנייה, עיריית כפר סבא לשכת מיסוי המקרקעין האמונה על אזור כפר סבא ועוד. הקשרים של עוה”ד יסייעו ויקלו על לקוחות אשר מעוניינים לרכוש נכס בעיר כפר סבא, או כאלה שמעוניינים בייצוג של עורך דין מקרקעין אשר ייצג אותם אל מול הרשויות האמונות על נכסי המקרקעין באזור כפר סבא.

טיפול משפטי מסור בעסקאות נדל”ן

יש לציין כי תחומי דיני המקרקעין, חולשים על פרויקטים שונים כגון התחדשות עירונית (פרויקטים מסוג תמ”א 38), עסקאות קומבינציה, קבוצות רכישה ועד ייעוץ לגבי רכישת נכסים מניבים להשקעה. גם רכישת דירות מגורים, נכסי נדל”ן מסחריים, טיפול בחוזי שכירות, פינוי מושכר, פירוק שותפות מנכס נדל”ן בירושה ועוד. על כל אלה אמון עורך דין כפר סבא אשר עוסק שנים בתחום המקרקעין.

קריטריונים לבחירה מושכלת של עורך דין כפר סבא בתחום המקרקעין והמשפט האזרחי

ראשית על מנת לבחור נכון עורך דין, יש לבחור את המיקום הרצוי לכם, לפי העיר שבה אתם עורכים או עומדים לערוך עסקת מקרקעין. יש לבחור משרד עורכי דין, אשר הוא גדול, מוכר ומוביל בתחום המקרקעין וכן, מתמחה בכל ההיבטים המשפטיים, החל מחוזי שכירות, עסקאות מכר, טיפול בעסקאות נדל”ן מורכבות ועוד. אם אתם מתעניינים לגבי עורך דין בכפר סבא, אחד מהמשרדים המובילים והמומלצים בתחום המקרקעין הוא משרד עורכי דין שובלי ושות’. המשרד נחשב למוביל ובולט בתחומו ומומלץ ע”י לקוחות שבעי רצון. אחד מהיתרונות הבולטים במשרד עורכי דין שובלי הוא היחס האישי שהלקוחות מקבלים. המשרד מייצג לקוחות פרטיים ועסקיים ועיקר עיסוקו הינו בתחום המקרקעין. המשרד משיג ללקוחותיו את הפתרונות הטובים ביותר בדרך הקצרה ביותר.

המשרד  מתמחה במתן ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי, ניהול של תיקים ועסקאות מורכבות בנדל”ן, הליכי גישור, ליטיגציה, ליקויי בנייה ועוד. אם אתם מחפשים  משרד עורך דין כפר סבא כדאי שתבררו לגבי משרד עורכי דין שובלי ושות’.

מזכר זה הינו מידע כללי בלבד, הוא אינו חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי אין להסתמך עליו ואין בו כדי להחליף ייעוץ משפטי פרטני.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment