עסקאות מקרקעין, חייבות להתבצע בשיקול דעת, היות ומדובר על העסקה היקרה ביותר בחייו של האדם. אדם מן השורה, לא מודע למורכבות של עסקאות אלה ולכן, רק מי שהוא בקיא בעסקאות המקרקעין על כל היבטיהן, כולל מיסוי הוא עורך דין ייעוץ מקרקעין בשרון. אפשר להפסיד הרבה כסף, ללא ייעוץ של איש מקצועי כגון עו”ד מקרקעין שכבר ביצע המון עסקאות מסוג זה, לשביעות רצון לקוחותיו. עוה”ד יעניק לכם כלים חשובים כגון טיפים כיצד ניתן יהיה לבצע את העסקה, כך שייחסכו עלויות לעסקה יקרה זו.

חיסכון של זמן וכסף באמצעות ייעוץ של עו”ד מקרקעין בשרון

הרבה מעוניינים לרכוש נכסים בשרון, לכן יש למצוא עו”ד מקרקעין המומחה בחוקי המקרקעי המתמחה בהעברת זכויות במקרקעין, הגדרת הבית המשותף ובעלות משותפת במקרקעין. לכן יש למצוא עורך דין ייעוץ מקרקעין בשרון, שיש לו קשרים עם הרשויות השונות בשרון, מה שיגרום לבדיקת הנכס להיות יעילה ומהירה יותר. אם מדובר למשל על נכס שיש בו פגמים שונים כגון: חריגות בנייה, הנכס נבדק ע”י מהנדס בניין ויש שיפוצים ותיקונים שחבל יהיה להשקיע סכום גבוה בנכס, נכס שלא נרשם שנים בטאבו מאי איזו שהיא סיבה ועוד.

מעורבות עו”ד בעסקאות נדל”ן היא  קריטית

למרות שעסקאות מקרקעין הן די נפוצות, הן יכולות להיות סבוכות ומורכבות. זו הסיבה כי מעורבותו של עו”ד מקרקעין היא קריטית. ישנם חוקים, תקנות שונות, אשר מצריכות ליווי של עורך דין ייעוץ מקרקעין בשרון. הידע המקצועי, הוותק וניסיון בעסקאות מקרקעין רבות, יסייעו למי שמעוניין לבצע עסקת מקרקעין לבצע עסקה נכונה ומשתלמת מכל הבחינות. למשל הוזלת עלויות בעסקת מקרקעין, יכולה להתבצע בניהול מו”מ מול המוכרים של הנכס, הוזלת המיסים, כאשר עוה”ד בקיא אף בכל הקשור אל מיסוי מקרקעין ועוד.

עורכי דין מקרקעין יודעים לנהל עסקאות נדל”ן מורכבות

יש לציין, כי ישנם עורכי דין מקרקעין, אשר מתמחים גם בנכסים שמנוהלים באמצעות מקרקעי ישראל, הכולל גם החלטות, נהלים, עסקאות פיצול, השגות מול משרד השמאי הממשלתי ועוד. עורך דין ייעוץ מקרקעין בשרון, אף יכול לקשר אתכם עם אנשי מקצוע חיוניים לפני רכישת נכס, כגון: מהנדס בניין, שמאי מקרקעין פרטי , יועצי משכנתאות ועוד.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment