אין אדם אשר באיזה שהוא שלב בחייו, לא יצטרך את  שירותיו של עו”ד מקרקעין. יש ששוכרים דירות, רוכשים דירות ובתים, מגרשים, נכסי נדל”ן מסחריים ועוד. יש לציין כי תחום המקרקעין הינו תחום מורכב ואינו מסתכם רק ברכישת או מכירת נדל”ן כי אם גם בייצוג משפטי במקרים רבים. אם החלטתם למשל לרכוש נכס בהוד השרון, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין הוד השרון, היות והוא מתמצא היטב בנכסים ומכיר את הרשויות השונות שיש להיעזר בהם, על מנת שהעסקה תצא לפועל.

לרוב, אנשים מחפשים עו”ד מקרקעין באמצעות המלצות של מכרים, במיוחד באזור אשר הם מעוניינים לרכוש נכס. אם אין לכם המלצות כאלה, מומלץ לחפש ברשת ולבדוק באתרי האינטרנט של עורכי הדין, מה הוותק של המשרד, ואפילו לבקש טלפונים של לקוחות, מאותו עורך דין הוד השרון. עוה”ד אשר יקבל את הנתונים של הנכס, יוציא נסח טאבו מעודכן ויתחיל בבדיקות המקיפות השונות, כגון:  הערות אזהרה, אם ישנן דמי חכירה לנכס, או האם הנכס רשום במנהל מקרקעי ישראל, אם קיימים עליו שעבודים לבנקים, חובות לרשות המיסים וכדומה.

עורך דין בהוד השרון יידע אתכם לגבי המיסים שתצטרכו לשלם ברכישת או מכירת נכס

יש לציין, כי תפקידו הנוסף של עו”ד למקרקעין הוא, לוודא את גובה המיסים שעלולים לחוב על לקוח שמוכר או רוכש נכס. לעיתים עוה”ד יסייע ללקוחותיו בהפחתת המס, כאשר הוא חושב מחוץ לקופסא ומשתמש בידע ובניסיון הרב אשר צבר, תוך הכרת חוק מיסוי מקרקעין על בוריו, ולרבות הוראות הביצוע אשר מתפרסמות מעת לעת ברשות המיסים. כמו כן, עורך דין הוד השרון, יצטרך לבדוק את חוקיות החוזה, כך שאף צד מהעסקה לא יהיה מקופח או שאם ישנם תנאים בחוזה שעשויים לפגוע בו. שלבי עסקת מקרקעין, מסתיימים, כאשר הנכס מועבר רשמית לקונה, ונרשם בלשכת רישום המקרקעין ו/או בחברה המשכנת על שם הקונה.

סיוע של עורך דין מקצועי ימנע מעשיית טעויות מהותיות

אנשים רבים פונים אל עורכי דין מקרקעין, על מנת להימנע מטעויות, כי הרי מדובר על אחת מהעסקאות החשובות והיקרות אשר אדם עושה במהלך חייו. אף אחד, אינו מעוניין בהפסדים כספיים כמו למשל בעיות ברישום, חריגות בנייה בנכס, נכסים שאינם עוברים בדיקה ומסתבר שההשקעה בהם היא רבה ואינה משתלמת ועוד. פניה אל משרד עורך דין הוד השרון, כאשר מדובר על מכירה או רכישה של נכסים בעיר זו, מחייבת פנייה אל משרד מיומן ומוכר, כזה שנחל הצלחות בעסקאות נדל”ן וייצוג משפטי מקצועי.

משרד עורכי דין שובלי ושות’ הוא אחד מהמשרדים המובילים באזור השרון. המשרד הוא משרד בוטיק העוסק בדיני מקרקעין, במשפט האזרחי וצוות המשרד מציע מענה ויחס אדיב ממשפטנים מהשורה הראשונה. המשרד הוקם בשנת 2008. המשרד מתמחה במתן ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי, הן למגזר העסקי והפרטי. המשרד, עוסק בעסקאות מורכבות של נדל”ן. בין לקוחות המשרד, ניתן למצוא בנקים, חברות לשיווק נדל”ן, קבלנים ויזמים.

מזכר זה הינו מידע כללי בלבד, הוא אינו חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי אין להסתמך עליו ואין בו כדי להחליף ייעוץ משפטי פרטני.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment